JVC GZ-MS130 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS130 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

womei 14-04-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS130 zwart

Vandaag aangeschaft. Na twaalf jaar een nieuwe camera. Deze is wel echt mooi en functioneel. Compact en simpel,fijn om mooie foto's mee te maken. Beeldkwaliteit is prima.Hopen dat deze net zo lang meegaat als de vorige.

MGroeneveld 06-04-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS130 zwart

Eerste indruk is erg goed. Mooi geluid en prima opties als beeldstabilisator en windreductie. Binnen met weinig licht is het beeld al heel aardig, buiten kan dit dus alleen maar beter worden.

majoni 08-03-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS130 zwart

Sinds een week in mijn bezit, en de ervaring is dat het een klein maar ook zeer fijn cameraatje is, met een hoge resolutie en geweldig stabiel, ook s'avonds in huis maakt hij prachtige beelden, ik moet alleen nog het boekwerk dat je moet downloaden goed doorlezen om alles tot in perfectie te kunnen doen, maar zoals de ervaring nu is een goed hand cameraatje.

willem19 17-01-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS130 zwart

De keuze voor de JVC GZ-MS 130 en niet voor de JVC GZ-MS 120 heb ik eigenlijk alleen gemaakt door de aanwezigheid van een afstandsbediening op dit model. De keuze in voordelige camrecorders met deze voorziening en tevens groot zoombereik is beperkt en zeker in gewone winkels moeilijk te vinden. Aangezien ik rotsvaste natuuropname belangrijk vind, bied deze camera de mogelijkheid om vanaf een statief opname te maken,terwijl ik zelf vanuit een andere positie zonder de omgeving te verstoren op het juiste moment de camera kan bedienen. In- en uitzoomen is ook via de afstandsbediening mogelijk.Nog een belangrijk punt bij deze camera is het ontbreken van geluid tijdens het filmen.Met het nagenoeg ontbreken van mechanische aandrijvingen en daardoor minder slijtage, hoop ik op een lange levensduur van dit model.Uiteraard hebben de reviews en de gunstige prijsstelling ook een rol gespeeld.Al met al denk ik een goede koop te hebben gedaan.

Cheline10 02-01-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS130 zwart

Ik vind hem goed filmen,
ook het geluid is goed.
Alleen soms hoor je het niet zo goed uit het apparaat.
Ik denk dat hij op de tv wel goed wordt met het geluid.
De foto`s zijn ook goed.
alleen het instellen van tijd en datum is wat moeilijk

robert430303 18-11-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS130 zwart

Ik heb de camera een paar dagen in bezit en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. Hij is klein dus handig mee te nemen. De accu is na 1,5 leeg maar daarvoor heb ik er een tweede accu bij gekocht. Jammer dat er niet een aparte acculader bij zit. Verder scherpe beelden en ook in het donker valt het absoluut niet tegen. Een aanrader!

Rowan vd Maden 04-10-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS130 zwart

De camcorder heb ik nu een paar dagen en bavalt mij prima! Mooie en heldere beelden in een formaat van 4:3 of 16:9

Vandersanden 28-06-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS130 zwart

Pluspunten:
Mooie vormgeving
universele geheugenkaart
reeds een flash-geheugen aanwezig